Friday, March 7, 2008

Marilah Mengundi...uhuhu

Marilah kita mengundi untuk masa depan kita. Tp aku tak sure aku mengundi ke tak....ehehehehe. Tahun nih first time. ekekekekeke. Lagi pun, aku still confuse nak undi mana. Dahlah aku tak kenal pon colan kat kawasan aku tuh. Kalu aku undi pon based on reputation parti tuh. uhuk


Negara kita tak penah diperintah oleh parti lain selain BN...rite?? So, nak ubah tak?? Kalu ubah...satu penggal..r we willing to take the risk?? satu penggal 4 tahun tuh. Lama gak tuh. Banyak benda leh jd dlm 4 thn. hmmmm...well...it is for you to decide.


Tp aku rasa kan BN cam goyah skit..or Pak Lah yang goyah...coz I have never seen such marketing for election before. Billboard kat highway, iklan radio and TV. Or maybe they just want more people to vote this year. hmmm...entahlah. Aku harap dorang tak guna duit tax payer to do all those campaign. I sure wish that Tun Mahathir did not stepped down. I would be less confuse. Hmmmm...JOM UNDI!!! Undi anda adalah rahsia....shhhhhhhh.

4 comments:

Nizam Abdul Rahim said...

emm..emm..yeahhh, selangor dibawah pemerintahan baru! betul2 lah masa untuk berubah.. =P kepeh kepeh kepeh

Azlina Ilzdaf said...

ahahahah...ya betol!! Mari kita sama2 tgk..ape perubahan yg akan dibw selama 4 thn ini. uhuhuhu

kawaii_desu said...

risau memikirkan nasib org melayu di penang selepas ini

Azlina Ilzdaf said...

hmmmm....mungkin patut dirisaukan...bahaya jugak tuh. uhuk