Monday, December 24, 2007

Frustrated

Today...I am frustrated
Frustrated by some of the way things are
Frustrated for the things that I can't and unable to change
Frustrated for all the effort with no success

I am just simply frustrated..Sigh!!!!

12 comments:

Abg Bani said...

i'm frustrated too coz i don't know what u talking about.....

iena amoi said...

ahahahahaha....biarlah rahsia...uhuhu

Abg Bani said...

cissssss

Kepeh Kepeh said...

emmm..emmm..itu lah persoalan nya, aku pun cukup kuciwa tidak tahu ape yg dikuciwa oleh kak iena itu..!!
emm...emm..dan pak cik yg bernama kuciwa saje dapat merasai kuciwa itu..!! kepeh kepeh.. =P

Abg Bani said...

kesuma dewaaaaaaa...mariii oooo marrriiii iiii iiiiii iiiii. aku kuciwa dgn lagu ini kerana aku tak tau lagu ini dari pelem apa

Kepeh Kepeh said...

itu dari pelem Hang Tuah..version P.Ramlee

"OooOoooOooooo...kesuma dewaaaa...Kuuu.., Mariiiiii..Obatiiiii..iiiii..iiiiii..iiii..., RenduUUUuuuuuuu....!!"

kepeh kepeh 1 kali menunggu dibawah pokok..!!

Diyanazman said...

kesian kat kak iena... takpe kak iena bykkan lah bersabau ye?

iena amoi said...

yerlah...setakat nih aku tgh bersabolah nih....uhuk. Klau tak sabo dah lama aku jd gile...uwaaaaa!!!!

Abg Bani said...

teringin jugak tgk iena jadi sasau hak hak hak

kawaii_desu said...

salam kak iena tompng lalu yek...

kalau frust2 ni toksah layan si bani parpu tu, makin gila nanti huhuhu

cheerup ok.

Abg Bani said...

ferod jelezzz

iena amoi said...

Hi Farah,

ehehe...sila...sila..silalah lalu selalu lagi...ehehehe...hmm..kekadang layan si bani nih ok gak...ekekeke. Dia kan badut yg menggembirakan org dgn kegilaan dia. kui kui kui

Tp kalu selalu sgt layan pon...sengal gak nanti....wakakakakakak